Δευτέρα 30 Ιουνίου 2014

Τα σανδάλια του σαββατοκύριακου...

Αυτό το σαββατοκύριακο ήταν πολύ δημιουργικό. Έπρεπε να φτιάξω ένα ζευγάρι σανδάλια για την μαμά μου που της το είχα υποσχεθεί από πέρσι. Ξέρω κάλλιο αργά παρά ποτέ. Πήρα λοιπόν μια πλατφόρμα σαγιονάρα και τις έβαλα μια χρυσή άγκυρα, σχοινιά και τυρκουάζ και κόκκινες πέτρες. 


Στη συνέχεια η φίλη μου Κική μου ζήτησε ένα σανδάλι με διάφορες χρωματιστές ορυκτές πέτρες. Από κει και πέρα η επιλογή ήταν δική μου. Εγώ αποφάσισα να χρησιμοποιήσω ένα μπεζ κορδόνι με χρυσή κλωστή και μια χρυσή πεταλούδα. Εγώ ξετρελάθηκα τόσο πολύ με το αποτέλεσμα που θα ήθελα να κάνω και ένα για μένα.



  
Και φυσικά για το τέλος σας έχω το καλύτερο. Ένα μικρό σανδαλάκι για την μικρή Μαριάννα σε αποχρώσεις του κόκκινου, με πασχαλίτσες μουράνο, άσπρες και λαχανί περλίτσες και καρό κόκκινο φιογκάκια. Αχ, τι χαριτωμένα που είναι τα παιδικά σχέδια!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου