Κυριακή 30 Νοεμβρίου 2014

Baby booties

Μετά την τελευταία μου ανάρτηση που ήταν άκρως καλοκαιρινή, σας καλωσορίζω στον φετινό μας χειμώνα με τα νέα μου πλεκτά σχέδια. Τον τελευταίο καιρό έχω έναν οίστρο στο βελονάκι και δεν μπορώ να το αποχωριστώ λεπτό. Με τον ερχομό του δεύτερου παιδιού μου, έχω τον χρόνο εφόσον βρίσκομαι σπίτι, να σερφάρω στο διαδίκτυο και να βρίσκω απίθανα πατρόν για σκουφάκια, κασκόλ, μικρά μποτάκια και ότι άλλο μου φανεί ιδιαίτερο. Για αρχή θα σας δείξω τα πρώτα μποτάκια που του έφτιαξα αλλά δεν παρέβλεψα να φτιάξω και ένα ζευγάρι σε ροζ φυσικά χρώμα για ένα κοριτσάκι που βαφτίστηκε πριν από λίγο καιρό. 




2 σχόλια:

  1. Μπραβο Θενια μου!
    Είναι τέλεια όπως και όλες οι δημιουργίες σου.Να σου ζησει ο μπεμπουλης! Γλυκά φιλάκια!!
    Εφη-Θανασης-Ιωαννης-Στεφανια

    ΑπάντησηΔιαγραφή